PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

sobota, 14 grudnia 2013

MAMMAZINE i CARIBULIFE

Blogerki z Trójmiasta są bardzo aktywne. Blogerki z Trójmiasta są genialne i realizują masę świetnych projektów. Tym razem Tekstualna i Bebe&Co. stworzyły magazyn online Mammazine. To już drugie wydanie do którego zaprosiły rówież mnie. Napisałam krótki tekst o Świętach wg CaribuLife. Na blogu dla uzupełnienia tekstu kolaż oraz fragment felietonu. Pełną wersję znajdziecie w magazynie na stronie 47. Moim zdaniem zdecydowanie warto przeczytać całe wydanie grudniowego Mammazine. To fajna sprawa. Polecam!


"10 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia:

  • rodzina (rzadko w pełnym składzie tak spokojnie i radośnie  można pobyć ze sobą)
  • jemioła z lampkami ( u mnie zastępuje choinkę)
  • śnieg ( i mróz oczywiście!!! )
  • zapach pomarańczy i goździków ( najlepiej w każdym zakamarku domu)
  • domowe pierniczki (najważniejsze jest ich wspólne przygotowywanie)
  • kolędy ( ich dźwięk wprawia mnie w radosny i sentymentalny nastrój)
  • barszcz z pierogami (dla mnie inne potrawy wigilijne mogłyby nie istnieć)
  • gorąca herbata (z miodem, imbirem, cytryną, cynamonem, goździkami i odrobiną soku malinowego - oczywiście w świątecznym kubku, pita w doborowym towarzystwie)
  • pakowanie i dawanie drobnych, ale trafionych prezentów ( uśmiech na twarzy obdarowywanego - bezcenne!)
  • składanie osobistych życzeń ( zawsze staram się przemyśleć to co powiem moim bliskim - uwielbiam te chwile, pełne wzruszeń) ..."


1 komentarz: