PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

niedziela, 2 marca 2014

Wegeburgery w Playschool

To było w piątek. To było wieczorem. Miałam wychodne. Wybrałam się razem z Emilką z E for Event do Playschool na Babski Piątek. Cykliczną imprezę o różnej tematyce. Tym razem gotowałyśmy. Ja nauczyłam się najwięcej, cały czas chowając się za aparatem. Te posypywanie przeze mnie bułek sezamem to fake. Naprawdę zrobiły to pracowite koleżanki. Ja się obijałam. No ale ktoś musiał uwiecznić tę zacną imprezę prawda?

Przewodniczkami w temacie wegeburgerów była Karolina z Co Pysznego i Gosia z Mlecznej Krowy. Spędziłam świetnie czas. Dziewczyny boskie, humory doskonałe, dobre wino i znakomite burgery sprawiły, że chcę jeszcze więcej i częściej wychodzić z domu i spotykać się z inspirującymi ludźmi.

Zobaczcie jak było. Dzięki dziewczyny za udany wieczór.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz