PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

czwartek, 11 września 2014

Jestem Najlepsza...

Zawsze trudno mówić o swoich mocnych stronach. Łatwiej jest wyłapywać wady i swoje niedociągnięcia. Postanowiłam więc zmierzyć się sama ze sobą i wziąć udział w projekcie Jestem Najlepsza... moich ulubionych sióstr bliźniaczek Emilki i Moniki. Napisanie w kilku zdaniach w czym jestem najlepsza wcale nie było takie proste. Wielokrotnie kasowałam słowa i zaczynałam pisać od nowa. W końcu się udało. Załączyłam zdjęcie i wysłałam wiadomość.

Dziękuję dziewczyny za ten projekt. Uważam, że był to strzał w dziesiątkę. Udało Wam się zaktywizować setki kobiet, które dzięki Wam, musiały same przed sobą wymienić swoje zalety. Gratuluję pomysłu. Macie głowę do społecznych akcji. Z niecierpliwością czekam na następne projekty.

Love2Work górą!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz