PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

niedziela, 7 lipca 2013

Urodzinowo - dzień drugi

Wczoraj czyli w sobotę - 6 lipca, był faktyczny dzień moich urodzin. Między innymi z tego tytułu (łącznie było 3 jubilatów) urządziliśmy istne GARDEN PARTY. Oczywiście w przygotowaniach byli bardziej zasłużeni ode mnie! Ja przywiozłam tylko lody, których finalnie nikt nie miał siły zjeść :) Najważniejsze, że humory dopisały. W doborowym towarzystwie każda chwila była godna zapamiętania! Ale to nie wszystko. Przecież dziś jest niedziela, a mi nikt nie zabroni dalej świętować!

Bym zapomniała pochwalić się najlepszymi życzeniami urodzinowymi, jakie dostałam.
Zdecydowanie zasługują na ŻYCZENIOWEGO OSKARA!










2 komentarze:

  1. Kochana! Wczoraj byłam tak zalatana że nie miałam szansy się dowiedzieć że wczoraj był taki wielki dzień :)
    Spełnienia marzeń, zdrowia, nieustannego uśmiechu i cudownego Dzidziusia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Cudownie! Kolejna osoba, ktora swietuje swoje urodziny przez tydzien;)
    Przybij piatke;)

    OdpowiedzUsuń